بیانیه راهبرد مشارکت های عمومی
راهبرد مشارکت های عمومی شرکت آب منطقه ای کردستان
شرکت سهامی آب منطقه ای کردستان در جهت انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی و توان کارشناسی خدمات با کیفیتی را به شایستگی و در چارچوب وظایف قانونی خود به ذینفعان ارائه نماید. چشم انداز سازمانی ما آن است که همواره به عنوان یکی از بهترین شرکت ها در خدمت رسانی نزد مردم شناخته شویم. ارائه خدمات علمی، دقیق، کارشناسی، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش های سازمانی ما قرار دارد.
هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم، نیازمند توجه کامل مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخورد های حاصل تعاملات دوسویه ، انتخاب راهبرد های ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکان پذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.
در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی شرکت آب منطقه ای کردستان برخود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان را گردآوری و راهکارهای افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. شرکت آب منطقه ای کردستان تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرایی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.
می توانید دیدگاه خود را از طریق تارنمای شرکت به آدرس kdrw.ir و در منوی تماس با ما، فرم ارائه نظرات و پیشنهادات و نظرسنجی خدمات، به صورت الکترونیکی، تلفنی و یا به صورت حضوری در میز خدمت به این شرکت انتقال دهید و همواره مشتاق دیدگاهها و نظرات شما هستیم.
می توانید از طریق منوی تماس با ما و قسمت ارتباط با مدیران ما را از دیدگاههای خود آگاه سازید.
همچنین در سامانه نظام پیشنهادات به آدرسhttp://pishnahad.wrm.ir نیز پس از ثبت نام و انتخاب ذینفعان آب منطقه ای کردستان قادر به ارسال دیدگاههای خود به صورت ملی و استانی می باشید.