به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کردستان؛ معاون برنامه ریزی و بهبود مدیریت این شرکت در نشست شورای راهبری بهبود مدیریت شرکت های آب منطقه ای بر نقش آموزش، همکاری و همدلی در میان کارکنان شرکتهای آب منطقه ای تأکید و آموزش را محور به روز شدن و پویا شدن شرکتها دانست.
آرش آریانژاد همچنین در این جلسه، تحول اداری و به کارگیری سیستم ها و ابزارهای نوین مدیریتی را موجب تکریم و رضایت بیشتر ارباب رجوع دانسته و آنها را گام مؤثری در بهبود فرایند مدیریت شرکتهای آب منطقه ای دانست.
وی کسب گواهینامه های مختلف ایزو و همچنین دریافت گواهینامه سیستم مدیریت شکایات از موسسه کنکورد و کسب گواهینامه 5s و سایر گواهینامه ها را نشان از اهتمام جدی شرکت آب منطقه ای کردستان به کسب و پیاده نمودن سیستم های نوین مدیریتی دانست.
در این نشست همچنین معاونین طرح توسعه، حفاظت و بهره برداری و مالی و پشتیبانی و مدیران ادارات روابط عمومی و حقوقی شرکت آب منطقه ای کردستان نیز نسبت به تبیین وظایف و ارائه گزارش عملکرد واحدهای مربوطه پرداختند.
در ادامه معاونین برنامه ریزی و بهبود مدیریت شرکتهای آب منطقه ای زنجان و همدان نیز بر بهبود مستمر فرایندهای مدیریتی در شرکتهای آب منطقه ای تأکید نمودند.