مهندس شاهین پاکروح گفت: مراجعین واحدهای مختلف شرکت از این پس با مراجعه به میز خدمت راهنمایی های لازم را در خصوص شیوه و نحوه ارائه خدمات مختلف دریافت خواهند نمود. وی هدف از ایجاد میز خدمت در طبقه همکف شرکت را دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات شرکت و ارائه به موقع و مؤثر خدمت به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع ، ارائه اطلاعات و راهنماییهای لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوطه ، دریافت مدارک و درخواستهای مراجعان ، انجام امور و درخواستهای متقاضیان در صورت امکان و در غیر این صورت اعلام تاریخ مراجعه بعدی یا زمان ارائه خدمت نهایی به مراجعان، دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعان و هدایت مراجعان به واحدهای مرتبط پس از انجام هماهنگی با واحد اقدامکننده دانست.