با همّت مجموعه منابع انسانی شرکت آب منطقهای استان کردستان؛
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای استان، رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در کردستان در خصوص دورههای مذکور، گفت: یکی از رسالتهای مهم شرکت های صنعت آب و برق، بعنوان یک دستگاه اجرایی خدمترسان، ارائه مناسب خدمات به ذینفعان بوده و یکی از الزامات این موضوع، بازنگری و اصلاح مستمر روشهای ارائه خدمات به منظور تطبیق با تغییرات تکنولوژی، ساختار، نیروی انسانی و همچنین بهینهسازی فرآیندهای اداری برای افزایش سطح رضایتمندی مراجعین است.
آرش آریانژاد با اشاره به اینکه نیروی انسانی بزرگترین سرمایه هر سازمان است، افزود: در بخش دوم دورههای آموزشی دو روزه، بررسی چالشهای خانواده و راهکارهای مرتبط با آن بود که با توجه به شرایط صعب، خدمترسانی به شهروندان گرامی در حوزههای آب و برق، یقیناً خانوادههای این مجموعه بزرگ، متأثر از این پیامدها خواهند بود و برگزار دوره مذکور در راستای آگاهیبخشی، اطلاعرسانی و فرهنگسازی این مهّم میباشد.
این دورهها بصورت حضوری و طی دو روز صبح و عصر، با همکاری شرکتهای صنعت آب و برق، واحد آموزشی کردستان و با ارائه دکتر بازرگان، برگزار شد.