|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

به منظور رسیدگی به درخواست‌ها و مطالبات مردمی در خصوص مسائل آبی؛

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه‌ای کردستان در محل سامانه سامد پاسخگوی شهروندان شد

در راستای اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و تحقق مصادیق حقوق شهروندی "محمد معززاده مردوخی" معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی، روز شنبه (8 اردیبهشت ماه 1403) با حضور در استانداری کردستان از ساعت 9 الی 10:30 از طریق سامانه سامد پاسخگوی سوالات و مطالبات شهروندان استان بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کردستان، سامانه تلفنی ۱۱۱ ، مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم و دولت (سامد) و در راستای ارتباط بی‌واسطه مردم و دستگاه‌های اجرایی و همچنین افزایش تعاملات در سراسر کشور برقرار شده است؛ به نحوی که هر یک از شهروندان می‌توانند ایده‌ها، پیشنهادها، انتقادات و درخواست‌های خود از دولت و دستگاه‌های اجرایی را از طریق آن مطرح کنند.

این درخواست‌ها در بستر سامانه سامد صرفاً به مسائل مرتبط با عرضه و تقاضای آب به تفکیک بخش های مصرف (صنعت، شرب، خدمات و کشاورزی) برای هم‌استانی‌ها اختصاص دارد.

در این راستا "محمد معززاده مردوخی" معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی" و "امید رادویسی" سرپرست بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت آب منطقه‌ای کردستان در محل سامانه سامد جهت پاسخگویی به شهروندان، حضور یافتند.

کد خبر: 1373
  تاریخ خبر : 1403/02/08
 مدیر روابط عمومی
 234
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 23
  • بیشترین بازدید همزمان : 456
  • بازدید امروز : 2,265
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 4,236,325
  • آخرین به روزرسانی : 1403/09/01 11:43:32
  • شناسه IP شما : 3.15.211.71

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : سنندج، خیابان پاسداران ، جنب هتل جهانگردی
  • کدپستی : 6616943341
  • تلفن : 08733622949-52
  • فاکس : 08733622947
  • پست الکترونیکی : dabir[at]kdrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :