به منظور رسیدگی به درخواستها و مطالبات مردمی در خصوص مسائل آبی؛
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کردستان، سامانه تلفنی ۱۱۱ ، مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم و دولت (سامد) و در راستای ارتباط بیواسطه مردم و دستگاههای اجرایی و همچنین افزایش تعاملات در سراسر کشور برقرار شده است؛ به نحوی که هر یک از شهروندان میتوانند ایدهها، پیشنهادها، انتقادات و درخواستهای خود از دولت و دستگاههای اجرایی را از طریق آن مطرح کنند.
این درخواستها در بستر سامانه سامد صرفاً به مسائل مرتبط با عرضه و تقاضای آب به تفکیک بخش های مصرف (صنعت، شرب، خدمات و کشاورزی) برای هماستانیها اختصاص دارد.
در این راستا "محمد معززاده مردوخی" معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی" و "امید رادویسی" سرپرست بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت آب منطقهای کردستان در محل سامانه سامد جهت پاسخگویی به شهروندان، حضور یافتند.