به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای کردستان، مهندس آرش آریانژاد در ابتدای جلسه ضمن تقدیر از تلاشهای اثرگذار مجموعه روابط عمومی شرکت، اظهار داشت: کسب رتبههای برتر در سالهای اخیر توسط روابط عمومی در حوزههای فرهنگسازی، اطلاعرسانی و شیوههای مدیریت مصرف آب، ستودنی و نشأت گرفته از احساس تعهد و مسئولیت این کارکنان تلاشگر است.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای کردستان در ادامه به بیان دیدگاهها و تشریح الگوهای ساختاری روابط عمومی پویا با توجه به نیاز کنونی سازمانها پرداخت و گفت: روابط عمومی زبان گویای سازمان است و در این راستا رسالت خطیری را در جهت ترقی و پیشبرد اهداف سازمان بر عهده دارد.
وی با تاکید بر انتظارات خود از واحد مذکور عنوان نمود: کارکنان هر بخش باید نسبت به کار خود علاقهمند، خلاق و مسئولیت پذیر باشند و خوشبختانه واحد روابط عمومی و امور فرهنگی این شرکت، از کارکنان بسیار خوب با ظرفیت بالا برخوردار است که این امر کارایی و کیفیت کار این بخش را ارتقاء داده است .
مهندس آریانژاد افزود: روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم و مسئولین است و آگاهیبخشی به مردم از وظایف روابط عمومیهاست که سبب ارتباطگیری درست مردم، با مجموعه میشود.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان در پایان از همکاران واحد روابط عمومی به منظور انجام فعالیتها و انعکاس مطلوب دستاوردهای شرکت قدردانی کرد و افزود: باید با برنامهریزی و آیندهنگری صحیح، اقدامات و فعالیتهای این شرکت ثبت و مستندسازی گردد و با تلاش همه همکاران و به خصوص همکاران واحد روابط عمومی نسبت به اطلاعرسانی مطلوبتر و اثرگذار در این حوزه خطیر به بالندگی و شکوفایی لازم برسیم.
گفتنی است در پایان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان با اهدای لوح تقدیر و هدیه از خدمات مدیریت و کارکنان واحد روابط عمومی، تجلیل بعمل آورد.