مهندس آرش آریانژاد:
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کردستان، مدیر عامل این شرکت با اشاره به اهمیت و ضرورت برپایی جلسات ملاقات مردمی با مراجعه کنندگان گفت: این دیدارها بصورت مستمر با شهروندان برگزار میگردد و اکنون ما نیز پیرو این سنت پسندیده روزهای دوشنبه هر هفته میزبان شهروندان، کسبه، صنعتگران و سایر هم استانیهای گرامی، جهت رسیدگی به مشکلات آنها هستیم .
مدیر عامل شرکت آب منطقهای کردستان افزود: تمامی مدیران و مسئولان حوزههای مختلف این شرکت در همه روزهای هفته درب اتاقشان به روی ارباب رجوعان باز است و ملزم به پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مراجعهکنندگان هستند اما با توجه به پیچیدگی برخی مشکلات، جلسه ملاقات مردمی برگزار میشود تا فرصتی برای دیدار چهره به چهره با شهروندان فراهم گردد.
وی ادامه داد: در راستای دیدارهای انجام شده درصورت عدم نقض قانون، رسیدگی به مطالبات و مشکلات شهروندان در حوزههای مختلف با هم اندیشی با روسای ادارات و واحدهای مربوطه، در پروسه زمانی کوتاهتری انجام میشود.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان در این دیدارها با اشاره به اهمیت طرح تکریم ارباب رجوع و ارج نهادن به حق و حقوق مردم و رفع مسائل و مشکلات آنها گفت: یکی از ماموریتهایی که این شرکت بعهده دارد، تسهیل، تسریع و روانسازی در مسیرخدمت به مردم است و بدون شک خدمت به بندگان خدا، اجری معنوی بدنبال دارد.
مهندس آریانژاد خاطرنشان کرد: در جلسات ملاقات مردمی نمیتوانیم تمامی مشکلات مطرح شده را حل و فصل نمائیم چراکه برخی از موضوعات منع قانونی دارد و علیرغم درخواست شهروندان، مطابق خواسته آنان قابل رسیدگی نیست؛ اما در این جلسات به استناد به قانون، عدم رسیدگی به مطالبات آنها توضیح داده میشود و در فضایی صمیمی و مناسب، مراجعهکننده آگاهسازی و اقناع میشود، که بسیاری از شهروندان با وجود عدم رسیدن به خواسته مورد نظر با اطلاع از فرایند اداری و قوانین و رفتار مناسب و احترامآمیزی که با آنها انجام میشود؛ با رضایت کامل دفتر را ترک میکنند .
لازم به ذکر است هر هفته تعداد کثیری از شهروندان در ایام هفته و خصوصاً در جلسه ملاقات مردمی، دیدار و مشکلات آنها مورد رسیدگی قرار میگیرد.