خدمات الکترونیکی این شرکت به همراه راهنمای ارائه خدمات به سه گروه از ذینفعان ارائه می شود:
گروه اول، کارکنان شرکت هستند که از طریق میز کار اختصاصی کارکنان خدمات را دریافت می نمایند.
گروه دوم، مشترکین شرکت آب منطقه ای هستند که خدمات از طریق میز خدمت الکترونیک سامانه ساماب و با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی و ورود به درگاه ارائه خدمات الکترونیکی مشترکین به ایشان ارائه می شود و از منوی "میز خدمت الکترونیک --> درگاه خدمات الکترونیکی مشترکین" در دسترس است.
گروه سوم، عموم مردم هستند که خدمات الکترونیکی عمومی و با دسترسی آزاد به ایشان ارائه می شود و از منوی "میز خدمت الکترونیک --> خدمات الکترونیکی عمومی" در دسترس می باشد.
بلـه، آمار و اطلاعات این شرکت در دو گروه "با دسترسی آزاد" و "مبتنی بر درخواست" قابل ارائه می باشد.
دستـه اول: از طریق منوی "آمار و اطلاعات" در سایت با دسترسی آزاد ارائه می شود.
دستـه دوم: از طریق منوی "میز خدمت الکترونیک --> خدمات الکترونیکی عمومی --> درخواست آمار و اطلاعات"، امکان ثبت و پیگیری درخواست و دریافت آمار و اطلاعات بصورت تمام الکترونیکی و کاملا غیرحضوری برای دانشجویان، محققان و سازمان ها فراهم شده است. در این روش پس از بررسی و موافقت با درخواست، اطلاعات بصورت مستندات الکترونیکی به درخواست شما الصاق شده و قابل دریافت می باشد.
بلـه، شما می توانید از طریق منوی "میز خدمت الکترونیک --> خدمات الکترونیکی عمومی --> طرح های گردشگری تأسیسات آبی" ضمن دریافت اطلاعات مفید در خصوص این خدمت، پیشنهاد طرح های گردشگری خود را ثبت و ارسال نمایید. نتیجه درخواست شما از همین طریق اعلام خواهد شد.
بلـه، شما می توانید از طریق منوی "خدمات سایت --> راهبرد مشارکت مصوب" در سایت، با استفاده از روش های ارائه شده در این قسمت؛ سیاست ها، قوانین و مقررات، فرآیندها، تصمیمات و نحوه ارائه خدمات این شرکت را مورد نقد قرار داده یا پیشنهادات اصلاحی خود را ارائه نمایید.
بلـه، شما می توانید از طریق گزینه "ثبت و پیگیری شکایات" تعبیه شده در وسط صفحه اصلی سایت، به سامانه شکایات متمرکز شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران به آدرس وارده شده و شکایات خود را ثبت و پیگیری نمایید.