برای احراز هویت با همراه داشتن سند مالکیت و یا وکالتنامه به امورهای منابع آب شهرستان مراجعه نمایید تا پس از احراز هویت برخط و بررسی اسناد مالکیت، حساب کاربری میز خدمت الکترونیکی دریافت نمایید.
میزخدمت الکترونکی، امکانی را برای مشترکین فراهم آورده است که بتوانند ثبت، پیگیری، پرداخت قبوض و... را بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت انجام دهند.
برای دریافت نام کاربری و کلمه عبور میتوانید به امورات منابع آب شهرستانها مراجعه نمایید
لیست خدمات شرکت آب منطقه ای کردستان در میز خدمت الکترونیک (صفحه اصل پرتال) قرار دارد. این خدمات یا از طریق دفاتر پیشخوان دولت و یا میز خدمت الکترونیک قابل ارائه می باشد.
گردش کار هر فرآیند را با کلیک بر روی هر خدمت و انتخاب شناسه خدمت (از قسمت میز خدمت الکترونیک صفحه اصلی پرتال ) میتوانید مشاهده نمائید.
بله. به دو طریق میتوانید به صورت الکترونیکی پیگیری درخواست نمائید:
1. از طریق میزخدمت الکترونیک که نیاز به احراز هویت و دریافت نام کاربری و کلمه عبور (که امکانات دیگری نیز برای شما فراهم میکند)
2. از طریق پیگیری خدمات ساماب و وارد کردن کد رهگیری
هزینه های کارشناسی و آب ها را میتوان از طریق میزخدمت الکترونیک پرداخت نمود. همچنین شناسه قبض و شناسه پرداخت هزینه های آب بها به مشترکین پیامک میشود.
با همراه داشتن سند مالکیت یا وکالتنامه، به امور آب شهرستان مربوطه برای احراز هویت برخط و دریافت نام کاربری و کلمه عبور مراجعه نمائید.
بله، پس از ثبت هر درخواست پیامکی به مشترکین ارسال می شود که حاوی لینک نظرسنجی می باشد. همچنین در پرتال نیز این امکان فراهم است.
بله، پس از ثبت هر درخواست پیامکی به مشترکین ارسال می شود که حاوی لینک نظرسنجی می باشد. همچنین در پرتال نیز این امکان فراهم است.
بله، شما میتوانید از قسمت دسترسی های سریع (در قسمت پایین پرتال) بر روی رسیدگی به شکایات کلیک کرده و شکایت خود را در خصوص دستگاه ثبت نمایید. همچنین در قسمت تماس با ما > ارائه نظرات و پیشنهادات میتوانید با مدیر هر قسمت به صورت مستقیم مکاتبه نمایید.