|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

شرکت آب منطقه ای کردستان گواهینامه سیستم مدیریت شکایات مشتریان اخذ نمود

شرکت آب منطقه ای کردستان در میان دستگاههای اجرایی استان موفق به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت شکایات مشتریان تحت لیسانس کنکورد کانادا شد.

شرکت آب منطقه ای کردستان بمنظور تحقق اهداف متعالی سازمانی، جلب و افزایش میزان رضایتمندی ارباب رجوع ومشترکین، بهبود مستمر در انجام وظائف محوله و در راستای استفاده از ابزارهای نوین مدیریتی؛ برای اولین بار در میان دستگاههای اجرایی استان و شرکت های آب منطقه ای کشور موفق به استقرار و اجرای سیستم مدیریت شکایات مشتریان مبتنی بر استاندارد ایزو 10002 ویرایش سال 2004 میلادی  تحت لیسانس کنکورد کانادا گردید.

کد خبر: 42
  تاریخ خبر : 1391/08/17
  آخرین به‌روزرسانی : 1393/11/07
 روابط عمومی
 1145
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 16
  • بیشترین بازدید همزمان : 456
  • بازدید امروز : 5,111
  • بازدید دیروز : 19,579
  • کل بازدید : 3,533,267
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/06 12:11:09
  • شناسه IP شما : 3.135.246.193

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : سنندج، خیابان پاسداران ، جنب هتل جهانگردی
  • کدپستی : 6616943341
  • تلفن : 08733622949-52
  • فاکس : 08733622947
  • پست الکترونیکی : dabir[at]kdrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :