مراجعه حضوری در روزهای دوشنبه هر هفته
خیر فقط با پروانه بهره برداری از چاه مجاز به برداشت می باشید.
خیر، آب فقط متعلق به اراضی ذکر شده در پروانه بهره برداری می باشد.
1ـ ارائه درخواست تامین آب توسط متقاضی به انضمام توسط فتوکپی موافقت اصولی یا جواز تاسیس و استعلام یکی از ارگانها
2ـ پرداخت هزینه کارشناسی
3ـ ارائه تعهد محضری مبنی بر عدم درخواست حفرچاه یا تامین آب
4ـ مراجعه جهت دریافت پاسخ
ارائه مدارک مورد نیاز به واحد روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کردستان که شامل موارد زیر می باشد:
3-لیست تایپ شده اسامی بازدیدکنندگان
امور مربوط به قطعی آب جزو وظایف شرکت آب و فاضلاب می باشد. جهت اطلاع از اتفاقات احتمالی آب با شماره 122 تماس حاصل فرمائید.
خدمات الکترونیکی این شرکت به همراه راهنمای ارائه خدمات به سه گروه از ذینفعان ارائه می شود:
گروه اول، کارکنان شرکت هستند که از طریق میز کار اختصاصی کارکنان خدمات را دریافت می نمایند.
گروه دوم، مشترکین شرکت آب منطقه ای هستند که خدمات از طریق میز خدمت الکترونیک سامانه ساماب و با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی و ورود به درگاه ارائه خدمات الکترونیکی مشترکین به ایشان ارائه می شود و از منوی "میز خدمت الکترونیک --> درگاه خدمات الکترونیکی مشترکین" در دسترس است.
گروه سوم، عموم مردم هستند که خدمات الکترونیکی عمومی و با دسترسی آزاد به ایشان ارائه می شود و از منوی "میز خدمت الکترونیک --> خدمات الکترونیکی عمومی" در دسترس می باشد.
بلـه، آمار و اطلاعات این شرکت در دو گروه "با دسترسی آزاد" و "مبتنی بر درخواست" قابل ارائه می باشد.
دستـه اول: از طریق منوی "آمار و اطلاعات" در سایت با دسترسی آزاد ارائه می شود.
دستـه دوم: از طریق منوی "میز خدمت الکترونیک --> خدمات الکترونیکی عمومی --> درخواست آمار و اطلاعات"، امکان ثبت و پیگیری درخواست و دریافت آمار و اطلاعات بصورت تمام الکترونیکی و کاملا غیرحضوری برای دانشجویان، محققان و سازمان ها فراهم شده است. در این روش پس از بررسی و موافقت با درخواست، اطلاعات بصورت مستندات الکترونیکی به درخواست شما الصاق شده و قابل دریافت می باشد.
بلـه، شما می توانید از طریق منوی "میز خدمت الکترونیک --> خدمات الکترونیکی عمومی --> طرح های گردشگری تأسیسات آبی" ضمن دریافت اطلاعات مفید در خصوص این خدمت، پیشنهاد طرح های گردشگری خود را ثبت و ارسال نمایید. نتیجه درخواست شما از همین طریق اعلام خواهد شد.
بلـه، شما می توانید از طریق منوی "خدمات سایت --> راهبرد مشارکت مصوب" در سایت، با استفاده از روش های ارائه شده در این قسمت؛ سیاست ها، قوانین و مقررات، فرآیندها، تصمیمات و نحوه ارائه خدمات این شرکت را مورد نقد قرار داده یا پیشنهادات اصلاحی خود را ارائه نمایید.