|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

از اعمال نظر شخصی در برخورد با پرونده های مردم پرهیز شود

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کردستان در نشستی با مدیران ادارات منابع آب شهرستانها گفت: رسیدگی به پرونده های حقوقی و شکایات مردمی باید به دور از هرگونه اعمال نظر شخصی و سلیقه ای صورت گیرد و با همه یکسان باید برخورد شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کردستان، مهندس اقبال شانظری در نشستی با مدیران ادارات منابع آب شهرستان های استان با تاکید بر عزم جدی در پیشبرد اهداف و برنامه های بخش آب اظهار داشت: اجرای برنامه ها در سال جدید نیازمند کسب تجربه از سال های گذشته و رفع نقیصه ها است که باید با جدیت دنبال شود تا بتوان منشا خدمات پر برکت برای مردم منطقه شد.

وی بر ضرورت تشکیل نشست های دوره ای با مدیران شهرستان های استان تاکید کرد و گفت: در اینگونه جلسات باید مسائل و حوادث غیرمترقبه ای که در سطح استان اتفاق می افتد مطرح و تجزیه و تحلیل شود و برای کاهش خسارات ناشی از آن برنامه ریزی کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان افزود: لازمه اجرای هرچه بهتر برنامه ها و حرکت در راستای پیشبرد اهداف سازمان، رفع مسائل و مشکلات مالی پرسنل است که باید در اولویت قرار گیرد.

ایشان با اشاره به لزوم افزایش درآمد ادارات منابع آب در شهرستان های استان خاطرنشان کرد: اگرچه درآمدزایی سازمان مربوطه در اولویت است و باید افزایش یابد اما این کسب درآمد باید در چهارچوب قانون انجام گیرد نه اینکه خدای نکرده از راه غیرقانونی و فشار به مردم درآمد کسب شود.

مهندس شانظری همچنین بر لزوم تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: رسیدگی به پرونده های حقوقی و شکایات مردمی باید به دور از هرگونه اعمال نظر شخصی و سلیقه ای صورت گیرد و با همه یکسان باید برخورد شود.

وی با بیان اینکه هرگونه کوتاهی در زمینه پاسخ دهی به ارباب رجوع قابل چشم پوشی نبوده و با آن برخورد می شود، تصریح کرد: رسیدگی به شکایات، درخواست و مطالبات مردمی باید جزء اولویت برنامه های سازمان باشد و به آنها در اسرع وقت پاسخ داد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان همچنین تاکید کرد: در برابر ارباب رجوع باید احساس مسئولیت داشت و با آنها به درستی پاسخ گو بود چرا که عدم پاسخ دهی مناسب به آنان نتایج و تاثیرات منفی برای سازمان به دنبال دارد لذا باید از اعمال نظر شخصی و سلیقه ای و عدم پاسخ درست به مردم پرهیز شود.

با چالش های حوزه آب با حساسیت برخورد شود

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای کردستان نیز در این نشست اظهار داشت: ادارات منابع آب شهرستان های استان کردستان با کمترین امکانات و بیشترین حجم ارباب رجوع، فعالیت های بسیار خوبی در زمینه اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی انجام داده اند که شایسته تقدیر هستند.

مهندس آرش آریانژاد بر لزوم پیشبرد اهداف بر اساس اولویت های وزارت نیرو و حرکت در راستای سیاست های آن تاکید کرد و با اشاره به افزایش درآمد سازمان های مربوطه افزود: به جریمه های بخش تخلفات منابع آبی نباید به عنوان درآمد نگاه کرد بلکه برای جبران عقب ماندگی ها باید راهکارهای درآمدی جدید پیدا شود.

وی تصریح کرد: با چالش های حوزه آب باید با حساسیت برخورد شود چرا که به عنوان مثال در صورت ایجاد فشار غیرمتعارف برای نصب کنتورهای هوشمند، نمی توان قانونمند عمل کرد و تاثیرات منفی به دنبال خواهد داشت.

در ادامه این نشست هریک از مدیران ادارات منابع آب شهرستان های استان کردستان نیز به بیان نقطه نظرات و مسائل و مشکلات حوزه خود پرداختند که کمبود نیروی انسانی و امکانات یکی از مهمترین مباحث آنان بود.

کد خبر: 287
  تاریخ خبر : 1395/02/12
 روابط عمومی
 1130
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 21
  • بیشترین بازدید همزمان : 456
  • بازدید امروز : 2,304
  • بازدید دیروز : 1,382
  • کل بازدید : 3,505,527
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/04 09:24:45
  • شناسه IP شما : 3.144.48.135

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : سنندج، خیابان پاسداران ، جنب هتل جهانگردی
  • کدپستی : 6616943341
  • تلفن : 08733622949-52
  • فاکس : 08733622947
  • پست الکترونیکی : dabir[at]kdrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :